O Friendly Thinking
Szerokie portfolio usług wynika z długiego i wszechstronnego doświadczenia w działaniach maketingowych. Obecnie w różnych dziedzinach istnieje tendencja do wąskiej specjalizacji. Friendly Thinking wychodzi z założenia, że w marketingu wszystko się przenika, więc wiedza i doświadczenie z różnych specjalizacji jest bardzo potrzebna, aby dobrze wykonać zlecenie.
Wykorzystywanie metodologii SCRUM i najnowszych osiagnięć informatycznych zapewnia wysoką jakość usług w krótkim czasie. Zapewnia to także o ekonomiczności rozwiązań.
Współpracę z Friendly Thinking nawiązały publiczne instytucje kultury i firmy z wielu branż (m.in. IT, przemysł). Jeśli chcesz zapoznać się z referencjami, wyślij wiadomość za pomocą formularza kontaktowego (znajduje się poniżej).

Zalety współpracy z Friendly Thinking
lat doświadczenia w marketingu&PR
lat doświadczenia w prowadzeniu social media
lat doświadczenia w copywritingu
lat doświadczenia w projektowaniu graficznym
lat doświadczenia w projektowaniu stron internetowych
lat doświadczenia w szkoleniach
Wykorzystywane technologie
























Skontaktuj się
Kim jest Friendly Thinking?
Friendly Thinking to marka osobista Olgi Geppert. Zajmuje się skuteczną i kreatywną komunikacją, a także projektowaniem graficznym oraz tworzeniem stron internetowych. Należy do artystów Adobe Stock, co potwierdza najwyższą jakość projektów (tu możesz zobaczyć). Prowadzi szkolenia dla firm, jednostek edukacyjnych i innych instytucji z zakresu komunikacji i kulturoznawstwa (np. Jak być supertrenerem dla jednostek eukacyjnych). Jest też autorką czterech książek z dziedziny psychologii i kulturoznawstwa, między innymi Treningu innowacyjnego myślenia.
Posiada ponad 12 lat doświadczenia w marketingu i PR, od 5 lat zajmuje się projektowaniem stron internetowych. Posiada także ponad 4 lata doświadczenia w zarządzaniu. Zobacz profil na Linkedin i dołącz do sieci.
Friendly Thinking nie jest firmą. Zaletą tego rozwiązania jest fakt, że działalności nie zamknę do emerytury 😉
